DM en leadgeneratie

Welke organisatie zou er geen directe en structurele relatie met al haar klanten en/of potentiële afnemers willen hebben? Helaas is dat voor vrijwel iedere adverteerder onhaalbaar, maar het streven naar het verkrijgen van een directe relatie met zijn doelgroepen blijft desalniettemin onverminderd groot. Begrijpelijkerwijs. Een optimaal inzicht in de overwegingen, (wijzigende-) behoeften en kenmerken van de doelgroep is voor iedere organisatie tenslotte uiterst waardevol. The Media Outfit helpt met het verkrijgen van deze essentiële informatie. Veelal een goede en noodzakelijke bron voor het ontwikkelen van nieuwe product marktcombinaties. En basis voor effectieve leadgeneratie. Bijvoorbeeld in de vorm van het werven van nieuwe nieuwsbriefabonnees of klanten. Waarbij wij natuurlijk altijd kijken, indien relevant, hoe de inzet van massamedia kan helpen om het effect van deze inspanning zo optimaal mogelijk te maken. Waarmee ook deze “discipline” een onlosmakelijk onderdeel vormt van de mediastrategie.

Naar Mediastrategie en -planning                                                                                                     Naar Media-inkoop