Media-inkoop

Scherpe mediatarieven zijn een belangrijke voorwaarde voor het realiseren van een “optimaal mediaplan”: meer value for money door het onderhandelen van meer exposure voor hetzelfde geld, of een verlaging van het mediabudget, met behoud van bereik en impact van het vorige plan. U zegt het maar… Media-inkoop doet The Media Outfit overigens ook graag op basis van “no cure no pay”. Ondanks het feit dat The Media Outfit een relatief jong mediabureau is verkeren onze mediatoppers toch al tientallen jaren dagelijks in het steeds veranderende medialand. Naast een goede, vanzelfsprekende vakkennis en marktkennis staan onze prima ingangen bij en relaties met de media-exploitanten garant voor de scherpste mediatarieven. Niet in de laatste plaats omdat de praktijk uitwijst, dat de grootte van het mediabudget slechts ten dele het inkoopresultaat bepaalt. Slim inkopen en onderhandelen is ook een vak apart. En oh ja, in Nederland kopen wij in op adverteerdersniveau, dus de “enorme inkoopvolumes” waar de grote inkooppartijen mee schermen bestaan slechts in theorie…

Naar DM en leadgeneratie                                                                                               Naar SEA-dienstverlening