Schouwen-Duiveland continueert campagne

In 2015 heeft The Media Outfit in opdracht van de gemeente Schouwen-Duiveland een eerste online campagne mogen voeren waarbij de gemeente in het kader van het eilandmarketingplan het eiland bovenregionaal wil profileren als een fijne bestemming voor een korte of lange vakantie. Het succes van deze campagne “Ik heb een band met Schouwen-Duiveland” in 2015 was aanleiding om de campagne dit jaar ook te houden. Deze campagne is afgelopen maandag van start gegaan. Er wordt gebruik gemaakt van verschillende online-vormen, waaronder zoekmachine advertising (SEA), display advertising, re-marketing, Gmail Sponsored Promotions en Facebook advertising. 13 mei a.s. starten wij naast de campagne “Ik heb een band met Schouwen-Duiveland” een tweede online Eiland Promotie campagne, waarmee het eiland bovenregionaal geprofileerd zal worden als een alternatieve en rijke woonomgeving. Wij zijn er trots op dat het succes van de campagne in 2015 er toe heeft geleid dat wij dit jaar een tweetal online campagnes voor de gemeente Schouwen-Duiveland mogen uitvoeren. Schouwen Duiveland campagne 2 Schouwen Duiveland campagne