Sta even stil bij Reuma


Aanleiding:
WereldReumaDag 2011, 12 oktober 2011.

Opdrachtgever:
Het Reumafonds.

Doelstelling:
Agenderen van en maximale aandacht creëren voor WereldReumaDag 2011. Er werd een evenement georganiseerd op het Beursplein in Amsterdam, met spin-offs in rest van Nederland. Tijdens het evenement was er o.a. een podiumshow met streetdancers, free style basketballers en breakdancers. Onder hen twee finalisten van het televisieprogramma ‘Holland’s got talent’ Luv4daGame en Pop’arazzi.

Resultaat:
Veel free publicity in o.a. in:
✓ Koffietijd en SBS Shownieuws.
✓ NCRV Radio (dagboek) en Giel (VARA 3 FM).
✓ De Telegraaf (2x), Trouw, Parool, Metro, Vriendin.
✓ Diverse websites, waaronder, Volkskrant, AD.
✓ Vele regionale en lokale- dagbladsites.

Explosie website traffic in vier weken na Wereld Reuma Dag:
✓ Bijna 31.000 bezoekers in eerste week.
✓ Ruim 10.000 leads met nawte (ruim 7.000 bestellen speciaal boek).
✓ Traffic naar beweeg-quiz: 108.388.

Rol The Media Outfit:
✓ Campagneconcept.
✓ Print- en online-campagne.
✓ Projectmanagement, waaronder: regie evenement, campagnebeeld, PR.


case-staevenstilbijreuma-biglogo-247x300